Wysłany: 2004-03-27, 00:19 Pierwsza misja - tutorial
Mam mały problem :oops:
Jestem tu początkujący! Uplink'a mam od 2 dni, ale jest super.
Problem tkwi w tym, że ja nic nie wiem! Pierwsza misia u mnie to coś takiego, że muszę ukraść dane czy pliki z serweru TestMaschine (czy coś w podobie). Jest to początek gry! Pokazuje mi się Code i User czy coś takiego, nie eiem co tam zrobić, mam tylko file copier i delater i co ja mam zrobić, proszę odpiszczie!!!!!!![/quote]
Hej już się nauczyłem!
Mam do was tylko jedno pytanko:
Co trzeba zrobić w pierwszej missi? (Test Maschine)
Kupuje PasswordBrakera i znam już hasło (rosebud), wchodze tam i kopiuje te głupkowate pliki, kasuje logi, wychodzę i odsyłam temu gościowi maila, a on mi przysyła mission NOT complet, co muszę tam zrobić?
I oto kolejny przykład jak bardzo może się przydać znajomość języka angielskiego :P
Ale wracając do tematu:
Musisz się włamać do "Uplink Test Machine" (hasło: rosebud), dalej klikasz na "Acces File Server", włączas programik "File_Copier" i nim kopiujesz do pamięci plik "Uplink test data" (nie kasuj logów - bez sensu). Rozłączasz się i otwierasz maila, którego dostałeś od Uplinka (mail z misją), klikasz na "Reply", następnie na "File: None attached", z tego menu co ci się pokaże wybierasz "Uplink test data" i wreszcie na "Send". MISJA WYKONANA :P
Dzięki, wielkie dzięki Jery. Podszkoliłeś mnie troszkę w tą grę, lecz nadal mam problem :roll: Mam jeszcze trzy pytanka:
1. Jak skopiować pliki?
Wystarczy poprostu użyć file_copier?
2. Kiedy próbuje wziąść reply i klikam file: nie pokazuje mi się Uplink Data Tester, dlaczego, co robie źle?
3. Czy moglibyście mi przesłać na mail krótką instrukcje jak mam przejść to pierwsze zadanie? Byłbym bardzo wdzięczny!
mój mail: arturgordon@op.pl